Teljesítményértékelés – visszajelzés adása, kérése, fogadása– VISSZAJELZÉS ADÁSA, KÉRÉSE, FOGADÁSA egyenes beszéd – fejlesztő szándék 2 napos gyakorlatorientált vezetői tréning Képzelje el, mennyivel sikeresebb lenne a cége, ha a vezetők olyan környezetet tudnának teremteni, amiben természetes a visszajelzés kérése, fogadása és konstruktív adása! Ha el tudja képzelni, programunk segítségével megvalósítás útjára is léphet! A tréning céljai: 1. Felkészíteni a vezetőket arra, hogy egy olyan kultúrát tudjanak kialakítani, amiben természetes a visszajelzés kérése, fogadása és konstruktív adása 2. Felkészíteni a vezetőket, hogy úgy tudjanak a teljesítményről kommunikálni, a teljesítményt értékelni, hogy az: • Egyenes, egyértelmű legyen a munkatársaknak, beosztottaknak és közben • A munkatársak, beosztottak érezzék a visszajelzés adójának kommunikációjából a fejlesztő szándékot 3. Módszereket adni a vezetőknek arra, hogyan támogassák kövessék nyomon, hogy a dolgozók a • kijelölt területeken fejlődni tudjanak • erősségeiket jobban ki tudják használni Kiknek ajánljuk a képzésünket: • Akik túl nyersek a dolgozókkal való kommunikációban • Akik károsan empatikusak és cukrozzák a mondandójukat • Akik mismásolnak, nem tudnak egyenesen beszélni a beosztottakkal • Akik erős ÉS emberséges vezetők akarnak lenni Patrick Lenchioni kutatása szerint a vezetők döntő többsége arra a kérdésre mit csinálna másképpen, ha újra kezdhetné azt mondta: Bátrabban és korábban foglalkoznék a nem megfelelően teljesítő személyekkel! Programvázlat • A teljesítményről való kommunikáció, a teljesítményértékelés helye, szerepe a vezetői kommunikációban • Hogyan fogjuk fel a teljesítményről való kommunikációt? • Kommunikációs stratégiák és eszközök a teljesítményről való kommunikáció során  új dolgozókkal való elbeszélgetés, elvárások megfogalmazása  feladatkiadás  a feladat végrehajtás nyomon követése, visszajelzés adása – építő kritika, dicséret  rendszeres teljesítményértékelő megbeszélések  Fejlesztő beszélgetés – jobb vagy, de szeretném, ha még jobb lennél • Könnyen lekövethető hibák a teljesítményről való kommunikálás során és azok megelőzése • Mikor tekintjük sikeresnek a teljesítményről való kommunikációt, hogyan mérjük a sikerességét? • Hogyan tudják a vezetők támogatni, nyomon követni, hogy a dolgozók a • kijelölt területeken valóban fejlődni tudjanak • erősségeiket jobban ki tudják használni Meggyőződésünk, hogy a teljesítményről való kommunikáció, a teljesítményértékelés egy olyan alaptudás, amit a vezetőknek az egész életpályájuk során fejleszteniük kell! A képzésen résztvevőktől hallottuk: o Először tartottam a teljesítményértékeléstől, kellemetlenül éreztem magamat, de jobban sikerült, mint vártam! o Legközelebb, nem csak azt gondolom át, hogy mit fogok mondani a dolgozóknak, de aztértékelik magukat! o Legközelebb tervet fogok kidolgozni a teljesítmény értékelés során a dolgozók számára kijelöt fejlődési területek nyomon követésére!

Teljesítményértékelés – visszajelzés adása, kérése, fogadása

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .