Köszönetkártya vezetői használatra!
Kedves érdeklődő!
Remélem, az Ön kezébe is eljutott a vezetőknek szánt kis köszönetkártya!
E kis köszönetkártya mögött sok-sok tapasztalatunk húzódik meg!
Több mint 20+ éve foglalkozunk frontvonali vezetők fejlődésének támogatásával.
Változás kicsikarása erővel és nagy hanggal:
Tréningjeinken, a dolgozókkal való beszélgetések során azt halljuk, hogy a vezetőknek, – főleg stresszes körülmények között – nagyon könnyű nagy erővel (és sokszor nagy hanggal) kísérletet tenni a dolgozók viselkedésének megváltoztatására.
Természetesen van, amikor ez sikerrel is jár, hisz rövidtávon ki lehet „taposni” az eredményeket a dolgozókból. Az ilyen kommunikáció hosszú távú hatásait később persze könnyű lesz mások hibáinak látni! (A mai fiatalok; A mai oktatási rendszer..; Őket csak a pénz érdekli…) A kiváló vezetők azonban nem így csinálják!
Változás elérése, apró, következetes cselekedetekkel:
A kiváló vezetők kommunikációjára a sok-sok megfelelő időben adott, rövid, céltudatos interakció jellemző. Így a kiváló vezetők egy olyan légkört tudnak teremteni, amelyre a pszichológiai biztonság jellemző, amelyben természetes a csapatmunka, a kiváló teljesítmény.
Egy ilyen rövid, céltudatos kommunikáció a köszönetkártya, melyet sok híres vezető, sportvezető használ, természetesen saját kezűleg megírva.
A kiváló vezetők persze nem kiválónak születtek.
A legtöbbször saját kudarcaikon keresztül értették meg a céltudatos kommunikáció, az érzelmi intelligencia, a társas intelligencia fontosságát. Megtanulták és ma is folyamatosan tanulják többek között,
- hogyan kell bánniuk a munkatársaikkal,
- hogyan kell hatásosan kommunikálniuk a teljesítményről, négyszemközt a dolgozóval, és az egész csapat előtt,
- hogyan tudnak egyszerre erőt sugározni és barátságosnak is lenni.
Kiváló vezetővé válni egy hosszú, nehéz buktatókkal teli utazás. Anders Ericsson neves sportpszichológus szerint 10.000 órát igényel a sportban, a művészetekben és bármely szakmában, így a vezetésben is a kiválóvá válás. Viszont megéri! Vezetőként egy nemes célt szolgálva, csapatot építve, a beosztottakat fejlesztve a vezető fejlesztheti önmagát és ily módon válhat jobb, bölcsebb, boldogabb emberré! És mi másért, ha nem ezért kaptuk ezt a pár évtizednyi lehetőséget a Nagy Rendszergazdától?
A köszönetkártya aktualitása
Mindannyiunk számára nehéz időszak jön. Biztos vagyok abban, hogy minden cég munkatársai rendkívüli erőfeszítéseket tesznek majd társaikért, ügyfeleikért.
Kis ötletünkkel a cég vezetői könnyen kézzelfoghatóvá, emlékezetessé tudják tenni munkatársaik számára az elismerésüket, köszönetüket.
Ha Ön, az Ön cége támogatást akar nyújtani a frontvonali vezetőinek abban, hogy kiválókká váljanak, szívesen állunk programjainkkal az Önök rendelkezésére!
Telefon: Héder Sándor +36-30-9578-515
E-mail: forlong@t-online.hu
Amennyiben a köszönetkártya felkeltette az érdeklődését, rendelni akar belőle, vagy el akarja látni cége logójával, üzeneteivel, kérem, keresse meg partnerünket:
Ha teszik az ötletünk és elkezdi használni a kártyánkat, tegye ezt jó szívvel és kérem, ossza meg velünk tapasztalatait hozzászólásával.